Sivut

keskiviikko 27. helmikuuta 2013

Maailman parhaat työkaverit

Kun menin eilen töihin, pukukaappini edessä odotti yllätys työkaverilta:

Lempparisuklaatani siinä parhaassa muodossa. Yritin miettiä mitä olin tehnyt ansaitakseni moisen yllärin, mutta en keksinyt oikein mitään (synttäritkin ovat vasta huhtikuussa). Työkaveri tuli töihin tuntia myöhemmin, jolloin kiitin kauniisti ja utelin syytä. Selitys oli varsin yksinkertainen: No mie ajattelin että sie tarviit piristystä.

Siis miten ihana ele, lämmitti kovasti mieltä ja todellakin piristi. Olen siis kyseiselle työkaverille kertonut viime aikojen raskaista asioista, mutten todellakaan osannut odottaa mitään tällaista. Kaveri oli bongannut boksin äitinsä luota ja kuultuaan etteivät ne ole oikein kenenkään, tokaissut että joo, mie vienkin ne Annille töihin. Saatoin ostaa noita bokseja muutaman joulun aikaan, joten olen kuulemma Pätkisnainen :D Joka tapauksessa, tuli niin lämmin olo ja hyvä mieli siitä, että olen saanut elämääni tuollaisia kollegoita.

Boksi on keittiön pöydällä avattuna - sen takia tosin, että otin sieltä muutaman karkin lähettääkseni ne postissa kaverilleni, joka asiasta kuultuaan heitti, että lähetä muutama maistiainen. Perjantaina on maaliskuu, herkuttomuus hellittää ja saan myös itse kajota noihin. Enkä voi vieläkään uskoa, että olen pystynyt tähän koko kuukauden. Vau.

2 kommenttia:

  1. Hyvä Anni! Lopputsempit vielä parille viimeiselle päivälle! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tänks, ei passaa enää tässä vaiheessa luovuttaa :)

      Poista